' detta fält måste fyllas i

2011-11-28 @ 00:17:29
Ligger i sängen med laptopen i famnen och kikar på lite grejs från stockholm horse show. Dock e det inte kul för mitt internet är så fruktansvärt segt så att det stannar å laddar varenda sekund typ.. :(
Helgen har varit bra. Sovit med min finaste sen i torsdags, men idag får jag sova själv :( Igår var det jag, Lillan, Emmy, Robert, Rinen och Eric. Först var vi hos Robert sen drog vi till Kajsa dock fick vi inte komma in där så alla for hem haha. Hade det bra ändå :D

Idag har jag och Eric bara tagit det lugnt och kollat film mysmys! Ajja orkar inte skriva mer, hörs väl imorgon eller nå


Hahahahahahhahaha jag å Amanda för över två år sen

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback