' börja om igen

2011-11-14 @ 20:38:21
Har inte haft internet så har inte kunnat skriva. Igår gjorde jag ett Fysikprov som gick helt ok. Har även fått våra omdömen, e inte nöjd fyfan. Måste jobba upp mig i fysik å matte!!

Jajja. Har varit en skitseg dag. Började med att jag inte åt frukost för jag var inte hungrig. Då tänkte jag "men vad bra att det är panerad fisk idag i skolan". Jag hade fel, det var nå äckelfiskgratäng med spenat, jag klarar verkligen inte av det usch. Så jag fick ha idrott på gapande mage. Sen fort hem å käka sen vara med min finaste bäbis <3
Imorgon blir det skola och sen hoppträning, hoppas att min älskling inte hostar så man kan rida han!

Asså har inte så mycket mer att säga, imorgon eller nå kommer det bilder på det jag handlade på bikbok!

Ses nån dag



Älskar min bäbis <3

kyss/s

Kommentarer
Postat av: lillan

så otroligt söta ni är !

2011-11-16 @ 22:06:23
URL: http://llillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback