' staaaaaaaaaad i ljuuuuus

2011-05-26 @ 22:02:33
tjah, sitter å käkar macka å ojjar mig över linimentet som bränner som fan på mitt ben :(

Slutade skolan halv fyra efter att ha spelat lite fotboll på idrotten. Då for jag hem och duschade sen for jag med mamma och pappa å tittade på moppe :D Blev en Peugeot vivacity, gått 271 mil. Sen for jag hem å käka å drog till match, jävligt bra spelat idag b-rudar, blev även ett mål för mig :D 4-0 vart resultatet haha

Imorgon ska vi promenera runt sjön med skolan sen är det brännboll och sen slutar jag , skönt som fan! Även träning imorgon, sen får jag se om jag drar nå till Luleå Cruising.

jajja ska inte skriva nåmer nu



i söndags på bion tog jag och tove en seriös och en oseriös bild, dethär blev våran seriösa............

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback