' when we touch

2011-03-18 @ 15:27:36
hejhej om dag15 -En bild som påminner dig om gamla tider:
d-kupa!
IP: 213.113.0.160

hah jaha okej vem är du då? :)

Sitter å snackar med oskar isaksson å någon random. Någon dag i veckan blir det att lira cs med ogge eftersom jag har börjat spela det :) 

Igår var jag med folket i kåbdalis å åkte slalom haha shit. Jag sög helt ärligt :D Sen på kvällen vart det att jobba på KH i garderoben. Sen fick vi se på David Batra haha fan vad kul det var :D Sen vart det skype med folket ett tag.

Idag blir det stallet sen efter det blir det bio med Malin. 

Imorgon blir det först innebandymötesak sen vetjag inte, skulle gärna gått på -30 typ men slut biljetter så fårse vad jag hittar på, kanske blir att vara med william (: 

Har inget mer att säga blir snart att fara till stallet :D



kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback