' tiiidsfördriv

2011-03-29 @ 16:27:19
Personligt:
Namn? - Sara
korrekt ålder? - 14 snart 15
längd? - 166
vikt? - för mycket
smeknamn? - ridsara eller saraHÅSÄTA
vart bor du? - luleå
vad gör du på fritiden? - tränar, sitter vid datorn, pluggar, umgås med folk
beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig) - venne rödjackan blev jag kallad förut haha
vad är du mest missnöjd med din kropp? - det mesta
vad är du mest nöjd med? - mina naglar, lol de enda
vad har du för uppfattning om dig själv? - cp i huve
vad vill du jobba som äldre? - media typ
hårfärg? - brun typ
ögonfärg? - blå/grå/grön
någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - att jag e bäst, fast det vet alla redan så hmm. sover med dubbla täcken kanske?
kan du själv säga att du ser bra ut? - ne
hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - rätt mycket
är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - wtf?
någon vana? - låsa dörren när jag kommer hem
lyckotal? - 8


Vänner/folk:
vad heter din bästa vän? - Malin, Amanda
hur många nära vänner har du? - går inte att räkna på fingrarna iallafall
anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - a typ
vet många personer vem du är? - rätt många antar jag eftersom folk jag aldrig ens hört talas om tror dom vet allt om mig 
hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - japp alla vet vem alla är
när var du senast med någon kompis? - skolan idag. men igår på fritiden
känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - om man inte varit med dem på länge vill man ju men inte så att jag får ångest
vem sov du senast hos av dina kompisar? - ehm malin tror jag
vem sov senast hos dig? - hmmm, amanda eller malin kommer inte ihåg


Romantik:
vill du ha ett förhållande? - ah typ
vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - inte yngre 
är du kär? - ne
tycker någon om dig mer än som vän? - inte vet jag de?
är du redo för att satsa på ett förhållande? - ja
hur långt vill du gå med din tjej/kille? - har ingen
tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - /
vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - ja
skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - jo
i din klass? - kanske


Från kram till hångel:
har du kramat motsatta könet? - NEEE VERKLIGEN INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - ahah kompis ja.
har du kramat någon du tycker om inför folk? - japp
har du pussat någon i motsatta könet? - ja
har du pussat någon i medsatta könet? - ja
har du pussat den du tycker om? - tycker inte om nån just nu men någon jag har tyck om ja
har du pussat någon inför folk? - japp
kysst någon inför folk? - jaarå
hånglat inför folk? - jiees
vem var ditt första hångel? - haha markus typ
hur många har du som mest hånglat med under en kväll? - sex
vem är ditt bästa strul? - finns många bra. vill inte nämna namn 
och vem är ditt senaste? - y
ditt snyggaste hångel? - finns väldigt många
skäms du över att hångla inför folk? - haha ne


Tankar & skit:
har du någon fobi? - ja
har du någon allergi? - nepp! glad för det!
vad tänker du på innan du somnar? - hur dagen varit och hur nästa dag kommer se ut
vad är de första du tänker på när du ser en person? - beror på vem. håret oftast och kläderna.

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - någon tycker om mig
en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - beror på vad jag e på för humör, dock har jag ingen kille så det blir en galen kväll med tjejerna
vad kommer först, killen eller din bästa vän? - bästa vän
hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - ganska mycket. eller asså ja..

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
vad kommer först, tjejen eller träningen? -
hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
runkar du regelbundet? -


Vad väljer du?
oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - icke oskuld 13
vänskap eller förhållande? - lika bra
snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - snyggaste killen i stan med sämst personligheten
vad är sexigast, naket eller underkläder? - underkläder
hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 12
kunna byta liv med någon? - ja
isåfall vem då? - typ malin säkert haha
vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - runka lätt! å höra snacket i omklädningsrummen
kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - japp!
kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - ja
kunna sova ute på vintern? - ja
kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - england
kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - nej


Klädstil:
anser du dig själv vara en speciell stil? - inte speciellt!
vad klär du dig i oftast? - jeans/leggings, linne, kofta/hoodie
tänker du alltid på vad du tar på dig? - ja
klär du dig dyrt? - haha ne gina tricot å HM (L)
vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? - vanligt

Senaste 48 timmarna har jag?
pussat någon? - uhm nee typ inte
fått en kram av en helt okänd? - nej
ringt någon? - ja
blivit uppringd? - ja
funnit kärleken? - ne
kollat på google? - ja

SISTA FRÅGAN!
hur lång tid tog detta? - inte fan vet jag väl de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback