' theeeeeeeeeeee king

2011-03-21 @ 16:29:00
tjuh sitter å lyssnar på musik å snackar skype med folket :D Igår vart det hocket med mina bästisar evalinn och malin hihih. VAR FETT NAAAAAJs, fast de var så grymt nervöst inför förlängningen jag höll typ på att börja lipa haha. Sen när de gjorde mål så bara stod jag å eva å skrek å grät å var så jävla lykliga haha :D Sen efter hockey forja hem å bara chilla asmycket!

Idag har det varit reflektionsdag så jag gjorde klart "min kropp-min hälsa" i datasalen på ta igen tiden, tråkigt men nu har jag iallafall fått de gjort. Sen snart är det träning! Ska springa haha fyfan, hatar det, men det är mest för att jag har så dålig kondition å då får jag ångest för då känner jag mig dålig osv.

aja har inget mer att säga



kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback