' the big bang

2011-03-03 @ 14:13:01
yoo whores hehe, sitter bah åh lyssar på musik, gårdagskvällen blev väldigt konstig ahha. Malin kom med mig hem efter min träning, dusch osv, sen drog jag å hon till stan å hemmakväll å träffa Nora. Sen så for vi till kim å stod utanför hans dörr aslänge för vi fick inte tag på han haha. Sen gick alla hem till mig å vi satt å såg film å bah snacka. Sen när dom drog så satt vi bah vid datorn å skypa å cama med dom å satt på chatroulette hahahah feting kult det var :D 

Har inte så mycket mer att säga, ikväll blir det träning med alexandra med pojkar 95 haha ;) Sen sover min Amanda här å imorgon blir det hoppning dubbellektion och senare träning. 



tänkte bara om det var någon som ville se mitt blåöga, fast ingen ville nog men aja haha :D

kyss/s

Kommentarer
Postat av: Anonym

det stavas choice inte chiose..

2011-03-03 @ 15:44:02
Postat av: johanna

du borde börja ha mittbena!

2011-03-03 @ 19:02:58
URL: http://johanzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback