' ooooops i did it again

2011-03-29 @ 16:59:49
chaachaa sitter å lyssnar på rååågammal musik haha . Igår vart det stan med william å alfredoo den stooore. Det var asnis! Sen for jag bara hem å satt vid datorn hehe. 

I Lördags for vi tidigt på morgonen till Alvsbyn å var där hela dagen och kvällen. Var med och tränade även fast jag kände lite i halsen (inte smart). Sen blev det att kolla hockeyn.. På kvällen blev det lite mer konfagrej haha. 

Söndag när jag vaknade ville jag bara dö hade så grymt ont i halsen. Så blev ingen träning för mig :( Gjorde inte så mycket den dagen,. For direkt till hockeyn.. Inte bra luleå.. Sen for jag å amanda å malin å tröståt på max AHHA. Sen var det bara hem å chilla. 

Idag blir det träning lite senare och sen typ plugga!

Har inte så mycket mer att säga



luleå hockey måste vinna idag! 

kyss/s

Kommentarer
Postat av: johanna

. den är köpt på bik bok! :D

2011-03-29 @ 17:47:54
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback