' GINGERS DO HAVE SOULS

2011-03-12 @ 22:43:04
tjuu sitter å lyssnar på musik å typ halvsover, e fett trött efter hockeyn haha. Seriöst. Först vare nån jävla djurgårdsfitta som smällde nån cpsak så brandalarmet gick igång åde, fast sen var det match SOM LULEÅ FUCKING BÄST HOCKEY VANNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!! haha fucking glad jag blev :D Sen var det typ en ginger som bah hur gammal e du dåå? ;);););;) å jag typ börja asgarva fatt han var typ 30 bast haha. Inatt sov jag hos malin vilket var asnis, bara att hon vart jobbig närvi satt å snacka bah börja dampa hhahah ;) Vi var även på bio igår å såg min låssas fru å den var typ bra :D Sen for vi hem i chilla. Var med veven på hockeyn. Såg även melodifestivalen idag. Eric saade vann, den var bra men tror inte den kommer gå bra i tyskland, Oh my god! skulle vunnit :D

Imorgon blir det att vara med amanda på dagen sen träning på kvällen :D 
Har inget mer att säga, avslutar med några bilder







kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback