' gggaaaaaaaaaalen

2011-03-23 @ 20:25:49
tjuuh, ssitter å taggar med hockeymusik, till vad? ja venne sova HAHAHA! :D Idag vart det föst skolan, sen for jag med mamma till stan å till någon doktorsak. Fixade lite, sen gick jag till kh å köpte hockeybiljett till amanda haha, sen gick jag och tog foto till ID-kort, fyfan ser feting dryg å ful ut,. somvanligt då AHHA. Sen köpte jag ett par träningsbyxor och ett par till adidasbyxor haha.

Sen for jag hem med bussen, sen direkt var det typ utv-samtal, gick bra. Direkt efter det var det bara att fara till stan och till waldorf å käka med laget! Var fett skojj hahah! 

Imorgon blir det skolan, sen hem å chilla, efter de blir det att fara till stallet och hoppa!

BTWWWWWWWWWWWWWWWWWWww, LULEÅ HOCKEY VANN MOT SKEEÅÅÅÅÅ IGÅR HIHIHIHHIHI <3<3<3<3 





kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback