' yo yo

2011-06-28 @ 23:01:01
Tjah, sitter på skypen och bara chillar. Dagen har varit cp, började med att bussen gick 2 min för tidigt från stan så jag fick gå ut till karlsvik, något less tjej. Annars så var första dagen på jobbet helt ok. Dock när jag skulle hem var bussen 7 min sen, på första hållplatsen haha asså LLT kan ju ta sig där bak. Sen var det hem, duscha och käka. Efter det for jag och min älskade Evis på IFK-BBK, blev 1-1 och domaren sög, fick låna en tröja i andra av Manne för jag frös h3h3h så han fick stå där och frysa, ändå ganska nis :D <3

Imorgon blir det att jobba igen, på kvällen vet jag inte vad som händer, typ bara chilla eller något.

Ska fortsätta snacka skype nu hhihi med en finis


HAHA nybilden

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback