' the light in our soul

2011-06-15 @ 21:54:39
tjaah sitter å dunkar massa musik och bara har det bra :D

Det blev att dra till örnäshallen och kolla fotboll i typ 10 min sen drog vi med Adam, Andreas och Gustav till Frasses å dom käkade, blev sen att stanna där ett tag å typ bara snacka å skratta! Sen gick jag hem och på hemvägen träffade jag en väldigt saknad Evalinn och Angelica. Jag och Eva stod och tog ut våran ilska på en kärring i innebandyn som tvingar oss att sälja öronproppar på LK. HAHA hon kan ju bara glömma det. Sen for jag hem och har suttit här i typ 10 minuter haha. 

Hoppas på att någon rolig loggar in på skype så man får dampa lite som vanligt h3h3.

aja ska gå 



pussssssss/s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara sluta lägga upp samma bilder typ på var annat inlägg

2011-06-17 @ 21:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback