' som jag är

2011-06-19 @ 02:37:57
Haha ja asså det var ju inte jag som skrev det förra inlägget....

Natten spenderades alltså med min sötis tähä. Det var najs, blev ensam igen vid 4 då bara chillade jag, sen gick jag å duscha å dampa med Malin på msn. Sen drog mamma å pappa på 50års kalas å då drog jag till MAX ehhe (a) Sen for jag och köpte cola å godis. 

Har bara suttit hemma på skype å msn sen dess. Ska snart gå å sussa tror jag, blir upp tidigt för att fara med päronen på flygets dag, sen blir det RIX FM festival med Tove och troligtvis Emmy åxå. Hoppas att det är lika bra som det brukar vara när det är på LK :D

Skriver mer imorgon
nattinatti



puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback