' om jag kund vrid baks tidn

2011-06-08 @ 21:14:06
tjuululululluul sitter proppmätt efter först brännboll, (där jag tog två lyror, därav en med min telefon i handen hah) sen vidare till Exotic för friterad kykling med sötsur sås, sen hem till min mentor Susann och käka jordgubbstårta haha. Kommer ju vara mätt i veckor.
Just nu sitter jag och väntar på en finis som troligtvis kommer att övernatta här, det blir asbra <3

Igår var det bara chill på skolan, vi hade skattjakt och våran klass kom tvåa haha :D

Idag på dagen har vi bara spelat brännboll, vi vann en match och jag tog en lyra (hehe happyyy) :D

Aja har inte nå mer att säga, ledig imorgon och på fredag skolavslutning. TAGGGGGGAAAAAAAAAA!



Hehe förra året jag och Bea :)

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback