' jag tog det förgivet, det var nå fel på mig

2011-06-24 @ 01:48:38
Tjah sitter å kollar runt på internet å bara tråkar. Musik har jag också för ovanlighetens skull. Dagen har varit bra, först var det sommarcamp men det sög eftersom jag inte kan träna, IGEN, suck. 

Ikväll kom en snygging till mig, okej det var vid 3 men ändå. Han stannade till kvart i 11 för att han skulle hinna å köpa cola på kvantum haha. Vi har väl bara chillat, suttit vid datorn och snackat om hur stark jag är ;)

Igår var jag och Tove på basketcup på kvällen och träffade massa fint folk. Fick även som uppdrag att hålla Manne ( nivet han den coola från hockeyn ;) ) sällskap under nästan hela kvällen då han var uttråkad som domare haha :D Var ju ganska så trevligt jaa mm.

Aja finns inte så mycket mer att säga, midsommar imorgon, eller idag eller hur det nu blir. Iallafall, ska vara ute i Karlsvik med mina pärisar, kusin och säkert massa andra folk. Kan ändå bli bra tror jag :)



Ganska så stek (H)

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback