' :D

2011-06-27 @ 02:20:56
Tjaaaa, skrev ingenting igår för jag for ut med Tove och Sune till klubbviken med hennes båt. Vi sov alltså där inatt. Väldigt mysigt, det omysiga var att jag vakande klockan 7 av det gneka som fan i båten, det gick inte att få bort det, så jag kunde inte sova på ca 2-3 h. Låg bara och var arg och tittade på Tove som kunde sova så skönt ;'(

Idag har vi bara köpt glass och farit hem därifrån. Sen for jag och körde moppe, gick jäkligt bra även fast jag var skitnervös :D Varit jättetrött hela kvällen så har bara suttit vid datorn på skype. Nu ska jag ta och sova, blir ingen camp imorgon, kommer ändå inte vara med något så. Far till gammelstad vid 3 nångång, det blir asbra! :D

kyss/s

PS. DETTA INLÄGG SKULLE UPP IGÅR MEN DET FUNKADE INTE :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback