' you found me

2011-07-23 @ 21:17:05
Sitter å lyssnar på finfin musik å hoppas på att Amanda ringer snart, ska nämligen sova hos henne idag, SWEEEEET. Inte träffat b-ruden på hur länge som helst :o

Igår stannade bajsungen (som jag förövrigt tycker väldigt mycke om även fast han har PMS osv) till typ två å då var jag helt jävla död så jag slocknade direkt han for. 

Idag stod klockan på 10.00 (suck) för jag skulle med coolaste och finaste Mikaela å bada. Härligare brud får man väl leta efter haha :D For till stan typ 11 å då drog vi direkt till Gültza å badade, ingen sol vilket var väldigt ruttet. Dock var det ändå varmt ute så det var skönt att bada. Sen gick vi på stan helt länge å bah kollade kläder åså. Sen drog vi och käkade på subway (Mikaelas suboskuld.) Asgott, sen drog vi och träffade Emil en snabbis och sen for vi och badade. Det var mer folk och sol när vi var där så det var ännu skönare :D Efter det så låg vi ett tag och solade, sen drog vi lite fjortishäng på Max med en lyxshake choklad hihi. For hem från stan typ sex. Haft en grymt najs dag.

När jag kom hem så duschade jag och sen har jag bara suttit på datorn och kollat runt på y-tuben. Har även gjort massa småflätor i mitt hår så jag ser helcp ut, asnajs :D

Har väl inte så mycket mer att säga



kolla min bästis hiih <3

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback