SVAR

2011-07-17 @ 17:57:13

Nu medans jag sitter och väntar på att August ska duscha så vi kan fara å bada tänkte jag att jag kunde svara på frågorna, inte så många men haha ;)

Anonym
vad har du för sko, bh & klädstorlek? - 38/39, 75d, hmm beror ju på men oftast 36
hur många seriösa förhållanden har du haft? - Inga
var bort du? - Luleå
trivs du där? - Det är förlitet för mig
hur lång är du? - ~166
vem är din allra bästa vän? - Amanda
röker du? - Blä
rider du fortfarande? - Jiieees, lika lycklig varenda gång jag får fara till stallet :)
:)

antingen eller:
sommar/vinter LÄTT
vit/brun asså man ska ju vara brunbränd, men jag bryr mig inte om man är färgad eller inte på de sättet
killkompisar/tjejkompisar svårt faktist
hund/katt
hockey/fotboll
shorts
/kjol
varmt/kallt

Elina
Hur lång är du och hur mycke väger du ? - ~166, vikten talar jag inte om för någon

Kajsa

1:Första gången vi träffade varandra vad tänkte du då?:) - Ofta hon ingår i min släkt?!?!

2: Är du kär i nån? :) - Asså jag vet fan inte, trore

3: vad har du för kamera/vad heter den? :) - Nikon d3000 (L)

4: Hur började du blogga? :) - Asså jag kommer faktist inte ihåg, såg väl någon som hade blogg så ville jag åxå testa, det var ju 2 år sen haha.

5: Vad ska du göra elr vad har du gjort på fredag den 2011-07-14? :) - Asså jag tror att jag var med mig bebis fast jag är inte säker

Hoppas att det blev bra! :)

du vet vem

saknar budda sin storasyster? - Bara för att jag får spö annars, ja det gör jag

Anonym

BH storlek? - 75d

emma

tjaa - Tja !

kungen

erkänner du att mäki är coolast och bäst av allt? (a'<3 - Japp <3

Robin Olsson 

Varför har du en blogg ? - Hm, för att få skriva av sig

Anonym

Är du oskuld? - Aldrig sex innan äktenskapet, jag är en fin flicka ;)

Anonym

Har du varit full någon gång? - Nah

Anonym

Vad heter personen som aldrig får något namn i denna blogg utan bara skrivs som "han"? - Eric



Hoppas ni e nöjda :D /s


Kommentarer
Postat av: emma

jag är super duper nöjd! tackar som frågar ;)

2011-07-19 @ 00:31:15
URL: http://emmabraenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback