' jar of hearts

2011-07-09 @ 01:11:17
Igår kom den sege fan typ nio nångång, då såg vi klart American Pie 2 å bara mös på. Vi gick å la oss typ 4. Sov till två, då satte vi oss vid datorn och bara chilla på facebook hehh. Sen var det grillkäk på g, asnajs :D Han for tio i tio haha. Då gick jag å duscha sen for jag till coop å köpte cola :)

Bara suttit vid datorn sen dess. Ska väl snart sova. Imorgon vet jag inte vad som händer, typ bara chill.
Nu ska jag snart stänga ner datorn och sova.



tycktä vi var süta

kyss/s

Kommentarer
Postat av: moaa

Heej, nu har jag en liten frågestund på min blogg, fråga gärna vad du vill! :)

2011-07-15 @ 14:34:23
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback