' jag har en säng som står tom

2011-07-26 @ 23:41:58
Tjaaah just nu sitter jag bara och chillar med musik å dampar, ovanligt glad idag :DD:D:D Och man kan ju undra varför, var knappt med på träningen för mitt knä, fast sen har vi ju UFF om två dagar och ett nyss taget moppekort ;) Love my life.

Igår efter jobbet så for jag hem och chillade, sen var det träning, men det gick inte så bra för när vi skulle skjuta långbollar så vred jag typ mitt knä så jag vilade resten av träningen. Fast sen när jag kommit hem så fick jag tröstbesök av min finis, fast innan jag kunde umgås med han var jag tvugen att dra upp till kronan och hämta min plånbok som jag hade tappat på arcusparkeringen när jag löpte till bussen haha. 
Han for hem typ fyra å då var jag så jääävla trött haha. Somnade flera gånger då vi låg och kollade på datorn hehe (a) Sen skulle jag bara logga ut från facebook å då så höll han mig vaken typ en timme till på chatten haha så sjukt trött jag var :o Somnade på typ tre sek.

Imorgon blir det att jobba och packa till UMEÅ :D:D Fan vad najs det kommer bli !!!!!!!oneoneone111!!!

Ska typ sova nu, finns inget att göra, har dragit ut allt i hela huset för det kommer typ bli åska. Antar att jag skriver imorgon



innan umeådiscot förra året, fan vad najs :D

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback