Foto och Fotboll

2011-07-30 @ 19:34:10
Denna bilden fotade jag på Sara April 2010 Luleå Damfotboll vs Lira BK. Jag har börjat inse att jag var riktigt dålig på att fota då. Eller nej. Jag var verkligen stolt över mina bilder, men om man kollar på dem bilder jag tar nu så ser man en enormt stor utveckling. Även om jag har lång väg kvar och mycket jag kan bättra på.

Alla mina bilder som jag fotar fotar jag för tillfället med min Olympus, rättare sagt en E-420. En ganska oavancerad nybörjar kamera som jag börjat lessna på. Nu siktar jag på en Pentax K-x. Dem är grymt fräna. Ivestering i en sådan är ett måste.

Jag har funderat på att starta en fotoblogg på sidan om min vardagliga blogg. Vet bara inte om det är värt tiden. Även om jag älskar att fota.

Till alla som gillar att fota och vill förbättra sina skillz så kan jag rekomendera DigitalRav. Ja jag har inte så mycket att säga, Saras lag åkte ut i kvartsfinalen så hon är väll hemma snart.

PUSS! / Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback