' say goodbye

2011-01-21 @ 23:36:17
chuullu har inte orkat skriva blogg, har tp suttit vid datorn 10 min varenda dag , haft så mkt träning, plugg osv. Hinner ju fan aldrig vara med kompisar :( Aja det är de helgen e till för! 

Imrn tror jag fan att jag ska följa med pappa å Jonas å spela tennis HAHHHHhhahahahahahahaha OMG dör ;) Aja bra träning tp iaf (?)

Har inte så mkt mer att skriva. Juste haha vad har jag gjort idag? 
Jo först skola till halv 4. Sen hem å direkt till stallet, red Malte det gick helt okej, dock bättre förra gången! :) Sen hem, stress till träning som gick skit. Sen stannade jag och Malin å sköt lite gick faktist tp bra..

Nu bara chill, ska även va med min älskade tove imrn <3



haha vadå gammal bild, å vadå jag såg ut som en fjortis? ;)

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback