' random shit

2011-01-31 @ 23:08:35
10 saker du inte visste om mig (random kbry)
* Jag har väldigt svårt för att gråta
* Svenska är det roligaste ämnet i skolan
* Jag har väldigt svårt att lita på folk, litar inte ens fullt ut på en utav mina bästa vänner
* Jag vill inte vara till besvär, dvs berättar nästan aldrig om jag har problem osv
* Jag älskar att träna, även fast det inte märks
* Jag har jättedåligt självförtroende, fast det vet nog de flesta men även i idrott osv, brukar sitta å lipa på fotboll/innebandyträningar/matcher för att jag är så dålig
* Jag älskar att sjunga, även fast jag suger på det
* Jag älskar hästar och min ridlärare
* Jag är jättekittlig
* Jag kan faktist vara seriös!




kysss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback