2011-01-16 @ 00:40:29
lilla lady, hey! lilla ladyyeehh...

jahopp nu är de amanda som hackar sig in på saras blogg, de var ju trevligt eller hur?
jag och sara umgås på ett väldigt...., udda, fast roligt sätt ändå. vid varsin dator, men jaja.
hon ska ju promt prata med sin skånska kompis på skype, medans jag sitter här och har oskar linnros, daniel adams-ray och zacke maraton i min ensamhet. eller nja, har ju mitt godis + saras godis och cola. ganska nis!
fast hon vet ju inte om att jag faktiskt sitter här och äter opp hennes godis, thähä.

jajaja ingen som orkar läsa detta, jag ordbajsar som vanligt. en anledning till att JAG inte ska ha en blogg, om jag skriver något överhuvudtaget blir de bara en massa strunt som alla bara suckar åt och tänker "hur orkar hon" men jaja nu bajsar jag igen, mundiarré jeeevlar de bara rinner här!

dags att avrunda inlägget med att SARA är bäst i hela världen.
min bästa vän som jag inte skulle klara mig utan en endaste dag.

JAG ÄLSKAR SARA ÅSTRÖM ♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag tycker du ska skaffa blogg Amanda! De är roligt att läsa random saker (y) :D<3

2011-01-17 @ 18:58:26
URL: http://jagharenminipro.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback