' en gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm

2011-01-30 @ 23:39:52
tjenare mannen, sitter på amandas dator å hon är å gör nå annat haha, blir att sova här :) Idag har det varit träning på morgonen och sen bara damp på nätverket som inte funka :( Men nu funkar det igen haha fast det har det gjort ganska länge.. :)

Börjar 9.40 imrn så de e chill, far från amanda 9 :)

kan du bara inte snälla förstå hur dåligt du får mig att må, snälla låt mig bara vara helt , orkar inte med sms mitt i natten som förstör ens dag, VARFÖR måste jag bry mig om dig? och varför, varför, varför ska du vara så himla fin? det sista jag tänker på innan jag somnar är du , det första jag tänker på när jag vaknar är du , jag.. vet inte vad jag ska ta mig till, jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går,

jag älskar dig , jag hatar dig , jag saknar dig men ändå inte, det du gjorde mot mig knäckte ett hjärta på mitten, från att acceptera till en helt annan nivå ett förhållande som dog kanske bäst för oss två, är trött på kärleken är trött på känslan, är trött på att älska är trött på att bli älskad



saknar det

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback