' ehhehe

2011-01-12 @ 20:49:08
AVSLUTA MENINGEN
jag har insett att min senaste kyss - var helt i onödan
jag pratar - haha hela tiden :D
jag skrattar - 24/7
jag tycker om - folk som bryr sig
jag avskyr när folk - playar å fittar sig
mina närmaste vänner är - världens bästa
min första vän hette - Emma B å Ida N
kärlek är - galet men underbart
när jag borstar tänderna - står å kollar mig i spegeln å skrattar för man ser väldigt konstig ut
när jag lagar mat - äter alla
jag är rädd för - spindlar
den värsta känslan är - ensamhet
den bästa känslan är - kärlek
jag är bäst på - att ställa till det
jag är sämst på - allt
jag kommer alltid att vara - mig själv
det finaste som finns - är kärleken
i sommar - ere feeeeeezt
sist jag grät var - länge sen
jag kan - skratta
jag kan inte - spela fotboll, innebandy, rida osv
när jag bakar så bakar jag - kladdkaka, negerbollar
min mobiltelefon är - ful som fan, spricka i skärmen, men ja älskar den ändå
när jag vaknar på morgonen - vär jag trött
innan jag går och lägger mig - smsar jag och övertänker allting
just nu tänker jag på att -  när kommer eva och hämtar mig?
bebisar är - söta
idag har jag - varit på skolan å i stan
ikväll ska jag - duscha sova
imorgon kommer jag - venne
jag vill verkligen - träna
AVSLUTA MENINGEN
jag har insett att min senaste kyss - var helt i onödan
jag pratar - haha hela tiden :D
jag skrattar - 24/7
jag tycker om - folk som bryr sig
jag avskyr när folk - playar å fittar sig
mina närmaste vänner är - världens bästa
min första vän hette - Emma B å Ida N
kärlek är - galet men underbart
när jag borstar tänderna - står å kollar mig i spegeln å skrattar för man ser väldigt konstig ut
när jag lagar mat - äter alla
jag är rädd för - spindlar
den värsta känslan är - ensamhet
den bästa känslan är - kärlek
jag är bäst på - att ställa till det
jag är sämst på - allt
jag kommer alltid att vara - mig själv
det finaste som finns - är kärleken
i sommar - ere feeeeeezt
sist jag grät var - länge sen
jag kan - skratta
jag kan inte - spela fotboll, innebandy, rida osv
när jag bakar så bakar jag - kladdkaka, negerbollar
min mobiltelefon är - ful som fan, spricka i skärmen, men ja älskar den ändå
när jag vaknar på morgonen - vär jag trött
innan jag går och lägger mig - smsar jag och övertänker allting
just nu tänker jag på att -  när kommer eva och hämtar mig?
bebisar är - söta
idag har jag - varit på skolan å i stan
ikväll ska jag - duscha sova
imorgon kommer jag - venne
jag vill verkligen - träna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback