' dag 30 – ett sista ögonblick

2011-01-10 @ 22:40:03
nu har jag äntligen kommit på vad mitt sista ögonblick ska bli:

När jag var ca: 6 år kanske, så badade jag med min storasyster Malin Åström, så började hon prata om att hon ville ha ett playstation , å då låssades hon att hon drunknade å bah: säg till mamma att om jag inte får ett playstaton så dör jag *fara under vattnet å bubbla* så jag sprang ju såklart upp till mamma å bah: MAMMA MAMMAAAAa ge malin ett playstation annars dör hon, sen gick jag tillbaka å badade med henne å hon bah: sa du till mamma att jag skulle få ett platstation? å jag bah: jaaa *jätterädd*. Sen bah: säg till mamma att om jag inte får massa spel till playstation så dör jag *bubbla under ytan* å då sprang jag igen upp till mamam å bah : MAMMAA MAMMA ge malin massa spel till playstation annars dör hon, å sen sprang jag tillbaka till badet å torkade mig sen satt jag i mammas famn hela kvällen å grät, hahahaa JÄVLA ONDA UNGE! :( fan vad lessen jag var haha,




the evil one ------> man ser riktigt i hennes blick hur ond hon är...

Kommentarer
Postat av: the evil one

hahah... du kom ihåg lite fel annars var det bra ;) <3

2011-01-11 @ 00:51:53
URL: http://mawhlz.tumblr.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback