' whiiiiiiiiiiiiiiiite light moment

2011-02-06 @ 18:03:27
tjenare mannen sitter hos amanda å chillar medans hon är å tjockar kinamat :D Sen blire bah att chilla å se ponnyakuten å solsidan :D

helgen harvarit GURKIGT AWSOME!!!!!!!! hehe bilder kommer när jag e hemma.

Helgen började klockan halv 8 väckning hemma sen fara med johanna, stinis å tove till älvsbyn, där var det först fika sen snack, efter de lite gudgrejjer. Sen lunch å sen fotbollsträning, vi körde en liten futtsal cup, jag var med simon (erik hassle) å jonatan jonsson, de var kul ;D Sen var det mat å lite mer gudsaker, vi fick skriva egna böner det var askul fast svårt :) Sen var det kulkväll haha, film å lite lek! Sen aftonbön å sen godnatt. Faaaaaaast jag å tove snacka aslänge å låg å garva åt får haha omg :D

Söndagen började klockan 8 med väckning, sen fruuulllee halv 9. Efter det dirr fortsättning på lördagens cup, mitt lag kom 3:a hehe av 8 lag ;) Sen dusch å mat. Efter det gudstjänst å sen packa å fara hem. Har haft sjukt kul denna helg :D

Nästa läger blir i mars det blir jetenis ;)



kkyyyysss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback