' hata på bredbandsbolaget

2011-12-19 @ 23:22:00
Eftersom jag inte har haft ett fungerande internet på typ en vecka så har jag inte kunnat blogga :(
Har dock inte hänt så mycket under den senaste veckan. Jo jag har kirrat alla julklappar!! Till mamma, pappa, Eric och systern min! Tänker inte säga vad alla ska få hehe ;D

Vad som mer hänt är att jag har fått skavsår mellan mina skinkor efter ridningen i fredags. Ett barbackapass på Otto, har haft hans ryggrad som skavt mellan skinkorna hahaha usch fyfan vad ont det gör.
Har även fått sova med min bäbis torsdag, fredag och lördag. Livet leker <3

I lördags hade vi match mot Boden som vi vann med 4-3 vilket gjorde oss till SERIELEDARE WIHOO hihih. Och jag fick testa vara forward :o Det var ovanligt och svårt men ändå roligt :D

Imorgon är det vanlig dag fast jag slutar 13.25 istället för 15.30 som jag brukar då vi inte har någon elevensval. Skönt!! Då ska jag fara ut till storheden och kolla på Hööks lite. Sen ska jag och Evalinn till Rusta och kolla på en julklapp till en person hihi!

Men vad önskar jag mig i julklapp då?
* Dator
* Pengar
* Kläder
* Stativ
* Locktång
* Ridhjälm + ridvantar 

Har inte så mycket mer att skriva nu. Ska sova på ett tag när jag MSNat klart med Eva om Rusta haha ;)



kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback