' bajs

2011-12-25 @ 04:16:00
Igår efter jag hade varit på elgiganten och köpt mig en ny dator och en locktång ;);););) Så for jag till min finaste. Vi bara mös på och såg lite film. "Requiem for a dream" hette den och var svinkonstig. Se den INTE säger jag bara!

Idag steg vi (jag) upp typ 10 för att rulla mot stan. Där träffade jag Alexandra och Elin. Det var najs. Fick med mig ett par jeans från Vero Moda för 99 kr. Sen lite småsaker som ögonskugga, nagellack, armband och mascara! Jag är nöjd!

Efter stan var det bara snabbt hem och duschade snabbt som fan för att sen fara till hockeyn med Eva. Det var grymt kul och Luleå vann med 3-2 efter förlängning som vanligt!

Efter hockeyn var det bara hem och testlocka håret. Det blev väl sådär haha, jag måste lära mig hur man gör!!
Sen for jag till gammelstad och var med Eric och Claes. Efter ett tag kom även Adam och gjorde oss sällskap, det var mycket trevligt!

Har inte så mycket att skriva nu

 
bebi

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback