' wonderboy

2011-08-15 @ 03:49:26
Tjuh sitter med finmusik i headsetet och min älskling på skype. Livet leker !
Har inte suttit något vid datorn sen torsdag haha så har inte hunnit skriva blogg ! :(

Fredagen blev väldigt lyckad. Började på stan med Malin och köpte present till Ida :D Sen hade vi väldigt kul när vi slog in de åxå haha. Vid sex drog jag till gammelstad, då stannade jag en snabbis och pussade på min finis. Sen var jag med Ida å alla till sent in på natten, jag var den enda som sov där ;( 
Vi vaknade typ 2 haha, då städade vi sen for vi till hennes mamma och solade å badade på snickars. Även lite deeptalk som alltid hhaha ;)

Jag for från henne typ 6. Då var det bara hem å duscha å fixa sig och sen for jag till gammelstad igen, denne gång till min bäbis hihihi. Såg 'tusenbröder' som jag förövrigt håller på att ladda ner typ hela natten. 

Vi vaknade vid ett å då såg vi 'tusenbröder' igen. Sen typ bara legat å snackat osv. For hem 22.29 med bussen för en gångs skull haha :D

När jag kom hem så var det bara att fixa korv och marsmallows sen till Tove. Där hämtade vi lite fika sen drog vi med Emma till ormberget och grillade, det var något najs :D 

Kom hem vid tre någongång. Då satte jag mig här och ah det ska jag fortsätta med ett tag till. Blir även att se lite 'tusenbröder' hihi :D

Har inte mer att säga



kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback