' too cool for school

2011-08-22 @ 16:14:29
Tjaaaaaaa. Sitter å lyssnar på musik å bara degar. Mitt huvud gör väldigt ont :( 
Iallfall, musikens makt då.

Emma kom till mig typ halv 8, då fixade vi lite saker sen for vi till stan å träffade Emmy å Lillan. Då chillade vi på i stan och sen vid typ halv 10 drog vi till Gültza å Musikens makt. Det var så jävla najs. Mamma hämtade oss i stan efter käk på max vid tre nångång. Då for alla hem till mig å sov i min säng haha. Jag sov asbra men jag vet inte hur dom andra sov ;) 
Sov till typ 10 nångång. Drog till stan kvart över 12, då köpte jag en ögonbrynspenna och sen käk på dagobert. Sen vidare till min bäbis i gammelstad. Vi bara chillade å satt vid datorn osv. Sen när jag skulle hem kom bussen förtidigt så den körde ifrån mig -.- Så min mor fick komma å hämta mig. 
När jag kom hem satte jag mig å såg teve ett tag sen gick jag å sov. 

Idag var det skola. Vi chillade bara, dock har vi fått ett ruttet schema å de ska vi ha aslänge :( 
Efter skolan så for jag till stan och hämtade min ögonbrynspenna haha. Sen hem. Har bara suttit vid datorn sen dess. 
Träning vid 6, ska bara chilla då jag har känningar i min ljumske :( 
Har inte så mycket mer att skriva, detta blev ett väldigt tråkigt inlägg



Fina tjejjjer. Från lillans blogg

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback