' summer of 69

2011-08-16 @ 13:26:01
Tjah sitter och kollar runt lite på olika bloggar. Vaknade typ tidigt idag (kvart i 12) pga min granne höll på att såga å ha sig -.-

Snart ska jag dra mig till coop å köpa godis hehe jag är tjock jagvet ;) 
Lite senare ska jag fara och träna innebandy. ÄNTLIGEN säger jag bara ! Som jag har längtat.

Efter träningen så blir det hem-dusch-fix-gammelstad <3

Alla har massa ångest över skolan. Jag med, men det ska bli skönt att komma tillbaka till rutinerna och framförallt. Ridningen börjar igen. FAN vad bra asså, har saknat det så himla mycket :(

Aja nu ska jag klä på mig och sen fara till coop hehe







'min' finaste älskling <3

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback