' shut the man down

2011-08-31 @ 17:51:41
Förlåt för att jag inte har bloggat men har helt enkelt inte orkat. Varit sjuukt trött. Fått vara med min bäbis fyra dagar i rad nu hihi. Fredag-lördag,söndag å en spontan besök i förrgår. Grymt najs!

Skolan har varit typ chill ändå, dock har jag varit på dåligt humör typ, eller ja. Humörsvängningar. Skönt att sluta tidigt idag iallafall. Var tredje tisdag kommer jag att gå till ca halv 5 -.- Fast då slutar jag dock typ två en vecka och halv fyra den sista veckan haha vet inte om någon fattade. Vad jag vet är att absolut ingen bryr sig :D

Fett less på allt just nu. Orkar inte leva, HATAR att vara sur usch. För om man e sur så blir folk runt i kring en sur på en för att man e sur å då blir man bara ännu surare. Ähh fuck it. Ska försöka tagga till lite med att dricka cola. 
Det blir iallafall träning ikväll. Hoppas att Alexandra e där så hon kan göra mig glad. Fast jag blir ju glad bara jag får spela lite innebandy så. Men det blir ännu bättre när hon e där! (Hoppas hon läser detta)
Orkar inte skriva nå mer nu. 



En bild på min grymt fina vän Alexandra



Plus en fin bild på oss från hmm 2009 tror jag det var haha

kyss/s

Kommentarer
Postat av: alexandra

men är du nå söt barn! du är grymt fin min ganster kvinna!

2011-08-31 @ 21:32:40
Postat av: moaa

SV: Haha men jo, galet! ;)

2011-09-01 @ 07:17:41
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback