' sanna mina ord

2011-08-28 @ 15:59:29
Fredagen var väldigt najs, först ridning på Wonder som gick skit. Sen hem-dusch-fix-gammelstad. Där mös vi bara på å körde lite moppe haha ;) For hem vid två på lördagen. Då tråkade jag helt länge sen ut å chilla med massa najs folk på ormberget ;D

Idag vaknade jag 11 -.- Har bara suttit vid datorn och ska snart ta mig en andra dusch för dagen haha ;) Måste även städa en snabbis, mitt rum ser ju ut som det gör.. 
Min bäbis kommer troligtvis och håller mig sällskap idag. Hoppas !

Ska fortsätta på skype ett litet tag till sen ska jag duscha. Skriver kanske ikväll



kyss/s

Kommentarer
Postat av: Jossan

svar Tack så mycket! :)

2011-08-28 @ 17:20:23
URL: http://thjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback