Rösta :D:D:D

2011-08-17 @ 23:23:50
Rösta gärna på min bild på enanders blogg. Det är den fösta bilden :D Jag skulle bli jätteglad :D:D

Igår på träningen, som var askul, så dampa jag som fan med Alle haha. Det gick förvånansvärt bra efter att inte tränat innebandy på 100 år :D
Efter det så for jag hem, dusch, fix åde sen rullade jag till min finaste. Vi såg 'tusenbröder' och bara mös på. Alltid lika bra ♥

Vaknade typ halv 11 av att dom höll på att borra i nån vägg. Ruskigt jobbigt :( En riktigt sur Sara möttes han av då, haha stackarn! Såg iallafall sista avsnittet av 'tusenbröder'. Blev lite gråt här och var haha. Slutade iallafall lyckligt ♥

Efter det så bara chillade vi på å satt vid datorn osv. For hem typ fem nångång. Då hoppade jag i duschen sen drog jag en snabbis med Emma till coop å mötte upp Niclas ett tag. Sen hem igen och dampa på internet som vägrade funka :( 
Har även kikat fotboll på teve med pappa :)

Nu ska jag fortsätta att kolla runt på bloggar åså. Gör även gärna ett länkbyte, bara att kommentera så :D



kyss/s

Kommentarer
Postat av: Beatrice

tack så jätte mkt :)

2011-08-18 @ 07:32:15
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: Gabbe

det samma ^^! kram!

2011-08-18 @ 10:41:58
URL: http://gabbesketch.blogg.se/
Postat av: Enander

Jag tänkte bara informera om att påminna dina läsare att rösta på din bild i fototävlingen, imorgon kl 20 avslutar jag röstningen och vinnaren publiceras =P Jag har även gjort så ingen (förutom jag) kan se kommentarerna så att ni inte vet hur många röster ni har, allt för spänningen =P Lycka till!!

2011-08-19 @ 15:59:29
URL: http://enaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback