' one of us?

2011-08-16 @ 01:44:27
Tjah ska precis gå och lägga mig, tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg ;)

Idag vaknade jag vid två tiden typ, då gick jag upp å käka nå sen satte jag mig på skype och fortsatte ladda ner 'tusenbröder'. Träning kvart över 6, gick helt ok var dock inte med hela tiden då jag fortfarande är lite sjuk. 

Sen har jag sett flera avsnitt av 'tusenbröder' åxå. Sista säsongen blir att se hos min bäbis ihihi <3 

Imorgon har jag inga speciella planer. Borde fara till stan och fixa lite saker, men vi får se om tiden och pengarna räcker till hah ;)

Ska dock gå och lägga mig nu



hihih..

du är bland det finaste jag har, hoppas du förstår det. Jag älskar dig e♥

kyss/s

Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Hoppas du får en bra tisdag! :D

2011-08-16 @ 13:27:27
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback