' love you until the end of time

2011-08-19 @ 23:31:07
Snällasnällasnällasnälla rösta på min bild på Julia Enanders blogg jag skulle bli så himla glad :D

Igår sov jag till tre nångång, då gick jag upp och käkade sen vid 5 drog jag på träning. Tyvärr var varken Alle eller Evis där så jag hade ingen att dampa med :( Efter träningen var det fix å sen kom min älskling till mig. Vi satt vid datorn och bara mös på. 

Vaknade vid 11 nångång å bah snacka, sen somna vi om till tre haha. Då käka vi frukost sen satte vi oss vid datorn å bara kollade runt och lyssnade på musik. Fett najs :)

Han for hem vid 6 nångång. Sendess har jag bara suttit vid datorn. Hann även in till stan en snabbis med Emma och köpte ett moppelås!

Har inte så mycket att säga. Tidig kväll då jag måste upp vid 8 imorgon för att spela lilla vm med 95orna :( På kvällen blir det musikensmakt. Taggar som fan :)

Ska fortsätta på skype nu med min bäbi hihi



kyss/s

Kommentarer
Postat av: Enander

Nu är fototävlingen avslutad och vinnaren publicerad =) Kika in och se om det blev du =D

2011-08-20 @ 21:02:29
URL: http://enaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback