' let it be

2011-08-12 @ 00:08:23
Sitter å lyssnar på massa The Beatles låtar hihi. Natten blev fin. Min bäbis kom vid tio, chillade på tills typ halv 5, då tog vi nattkäk haha :D 

Sov till typ tolv idag (-.-) då vare bara mys på g. Han drog vid halv sex tror jag :( Då käkade jag sen drog jag till coop å köpte fika till familjen. Fick dock rulla moppen hem då soppan tog slut, LESSS! Sen har jag bara chillat och suttit vid datorn. 

Imorgon blir det först att dra till Yamaha center och fixa en grej på moppen. Sen blir det stan och köpa en present till Ida. Ska nämligen på kalas hos henne hiihhiih. Blir även att sova där. På lördag blir det troligtvis hockey med min evis! 

Förhoppningsvis så blir det att vara med min saknade Felicia <3

Aja nu ska jag fortsätta lyssna på musik. Tidig kväll ikväll



de ultimata nattkäket!

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback