' jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks, för dig ska jag.. göra det 1000 gånger om!

2011-08-10 @ 21:37:23
Rebecka - en fotodagbok om ' sexbomb:
söt bild,hihi.
Och jättefin blogg :D

Nämen tack så mycket, det värmer :D

Just nu sitter jag med fin musik i hörlurarna och väntar på min finaste bebis ihih. Han drar en sleepover här, blir najs som fan :D

Lördagens LK då: Kom typ 8, chillade i norra ett tag. Sen ställde vi oss en timma innan, längst fram vid staketet för att få se Daniel Adams-Ray, blev halvt mosade men det var det lätt värt!!!!!!! FYFAN vad kung asså! Tror jag skrek högst av alla haha :D Åkte massa karuseller, därav BATMAN 2 gånger!! Höll på att dö asså, jag var livrädd innan. Kul som fan har jag iallafall haft. Åxå typ ända gången på året jag får träffa Johan Mäkikaltio :( Var med han å Amanda å nån Mathias typ hela lördagen. For hem runt tre fyra tiden, då vi hade hittat nå trevliga snubbar som vi pratade med :D Sen satt jag vaken och kollade runt på datorn till typ sex heh :D

Vaknade typ 5 dagen efter å då drog jag typ direkt till gammelstad. Vart en övernattning där! När vi vaknade bara hällde regnet ner :( For hem typ 11 på kvällen hah. 

Igår efter våran match som vi förövrigt vann så vart jag assugen på max så jag for till sunderbyn å hämtade henne å sen käka vi på max haha fan vad flådigt! Gott som fan var det iallafall. Hon sov här och for hem vid tolv någongång, har ingen aning. Jag sov. Hehe ;)

Hoppas att min segis kommer någongång så nu ska jag gå och fixa mitt hår.



Batman i en utav sina läskigaste stunder !







Fina bilder från LK heheh

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback