' na na nah

2011-08-23 @ 21:28:47
Tjaaoooo sitter just nu med min bebis brevid mig å bah chillar ihih. Idag var det skola. Vi var på porsön å körde discgolf, det var typ kul fast de regna :( Efter de drog jag hem å duscha sen vart det en kebabrulle från matstället som pappa bjöd på hihi gött! 
Sen vid fem typ kom min älskling hit. Vi har typ suttit vid datorn åså :)

Imorgon ere skola igen. Fast bara chill, vi ska typ promenera till nå ställe haha ;)

Aja ska fortsätta vara med min bäbis nu



kyss/s

Kommentarer
Postat av: mikaela

ofta du har en blogg! :oOOOooooOOOOO :D:D:D:D:d

2011-08-24 @ 14:27:01
URL: http://mmikaelalarsson.blogg.se/
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Så besök gärna min blogg:)

kram

2011-08-24 @ 14:53:25
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback