' tidsfördriv

2011-04-12 @ 21:24:42
AVSLUTA MENINGEN
jag har insett att min senaste kyss.. borde aldrig existerat
jag saknar.. sommaren 2009
jag pratar.. förjävla mycket
jag skrattar.. åt alls
jag tycker om.. mina underbara vänner
jag avskyr när folk.. är för fega å stå för de dom tycker och skiter i att göra något h*n egentligen borde göra men är för feg för att stå för
mina närmaste vänner är.. bäst
min första vän hette.. Emma
min första kärlek hette.. Petter
kärlek är.. underbart
min favoritfilm är.. svårt, blir nog Dear John
när jag borstar tänderna.. garvar jag åt mig själv för jag e så ful
när jag lagar mat.. äter alla
jag är rädd för.. att förlora dem jag älskar
jag önskar.. att jag kunde spola tillbaka tiden två år
den värsta känslan är.. att ångra sig
den bästa känslan är.. kärleken
jag vill.. ha sommar
jag är.. kungen av tänkande
jag är sämst på.. att hålla allt i sin ordning
jag kommer alltid att vara.. dum i huve
det finaste som finns.. är riktigt bra musik
i sommar.. ere party
sist jag grät var.. torsdags faktist :o första gången på några månader
jag kan.. ställa till det
min mobiltelefon är.. bäst
när jag vaknar på morgonen.. är jag sur och hoppas att någon fin ska ha skrivit något på telefonen
innan jag somnar.. tänker jag på hur dagen har varit och hur jag kan göra den bättre nästa dag
just nu håller jag på att.. försöka veta vad jag vill
jag har aldrig.. varit så kär som jag var då
idag har jag.. varit på prao
på gymnasiet.. är det mycket undomar
jag vill verkligen.. att allt ska bli bra mellan oss
AVSLUTA MENINGEN
jag har insett att min senaste kyss.. borde aldrig existerat
jag saknar.. sommaren 2009
jag pratar.. förjävla mycket
jag skrattar.. åt alls
jag tycker om.. mina underbara vänner
jag avskyr när folk.. är för fega å stå för de dom tycker och skiter i att göra något h*n egentligen borde göra men är för feg för att stå för
mina närmaste vänner är.. bäst
min första vän hette.. Emma
min första kärlek hette.. Petter
kärlek är.. underbart
min favoritfilm är.. svårt, blir nog Dear John
när jag borstar tänderna.. garvar jag åt mig själv för jag e så ful
när jag lagar mat.. äter alla
jag är rädd för.. att förlora dem jag älskar
jag önskar.. att jag kunde spola tillbaka tiden två år
den värsta känslan är.. att ångra sig
den bästa känslan är.. kärleken
jag vill.. ha sommar
jag är.. kungen av tänkande
jag är sämst på.. att hålla allt i sin ordning
jag kommer alltid att vara.. dum i huve
det finaste som finns.. är riktigt bra musik
i sommar.. ere party
sist jag grät var.. torsdags faktist :o första gången på några månader
jag kan.. ställa till det
min mobiltelefon är.. bäst
när jag vaknar på morgonen.. är jag sur och hoppas att någon fin ska ha skrivit något på telefonen
innan jag somnar.. tänker jag på hur dagen har varit och hur jag kan göra den bättre nästa dag
just nu håller jag på att.. försöka veta vad jag vill
jag har aldrig.. varit så kär som jag var
idag har jag.. varit på prao
på gymnasiet.. är det mycket undomar
jag vill verkligen.. att allt ska bli bra mellan oss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback