' the smile on your face lets me know that you need me

2011-04-05 @ 23:38:48
Anonym om ' wannabee:
vilka brukar du skypa med ? :3 <3

jadu, jag brukar skypa med lillogge,timmy,felix å ohjasnubben. Sen charlie, dennis, ibland emil och ibland ohjasnubben där med haha. Sen brukar jag också snacka med alfred och william och sist och absolut minst lille eric ihih :D

Träningen gick käpprätt åt helvette vill jag bara tala om, jag hade flera gånger planer på att bara skita i allt å dra hem men det gick inte.. efter träningen gjorde jag som alexandra djärf tipsade mig om, jag drog ut å sprang en runda, var helt ok jobbigt i början så i slutet körde jag lite intervaller mellan lyktstolparna haha. När jag kom hem fick jag en kommentar att jag såg mycket gladare ut, vilket var meningen eftersom jag var så himla sur. Imorgon blir det först såklart prao sen kanske vara med william och sen på kvällen träning på SKOGSVALLEN :D taggatagg osvosvosv.... Aja ska sova nu, blir inga nya bilder då jag e på mammas dator. 



kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback