' heaven nor hell

2011-04-03 @ 01:42:29
tjaaaaah ligger i sängen med laptopen å en sovande malin brevid haha naw nutte <3 Blev att snacka skype hela kvällen med olika folk. Mr. Stockholm x3 och Mr.Meckarsnubbarnax2 enligt stockholmarna haha. Krock närja hade alla i ett samtal HAHAHAHA så roligt, dagens garv asså ;) 

Idag blev det att på morgonen dra till min Malin och sen for vi och våldgästade Jacob i kyrkbyn ett litet tag haha ;) Sen for Malin till sin pluttenutte Kim om jag hem å dega. Sen så kom min Malin till mig och vi bara chillade vid datorn, sen orkade hon inte mer å gick å sov för jag snackade bara på skypen hahaha, 

Imorgon blir det att göra nå jobbcp för innebandyn och sen träning. Men innan det vet jag inte vad som händer, får väl se :) Jajja ska väl sova snart :)



kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback