' god gave me to you

2011-04-03 @ 23:06:19
Tjaaah ligger i sängen å lyssnar på musik tihi :D Alla är förvånadeee? ;) Är fett nervös inför praoen imorgon på mat och prat, börjar 9 men måste upp halv 8 för min buss går 8.22 om alla ville veta? :D Efter praoen blir det mest troligt att vara med min finaste Amanda som jag inte varit med på 100 år :( 

Min Malin sov ju somsagt hos mig idag och när vi vaknade imorse dog vi för det fanns inget annat att göra. Sen for hon hem och jag började städa mitt inte alls ostädade rum.. Shit tog fan aslänge, hann dock inte bädda rent så gjorde de efter träningen och kuverteringsgrejset med innebandyn. Träningen gick typ rätt ok faktist :O Efter träningen for jag bara hem och duschade och bäddade rent, och nu ligger jag här i sängen med nyrakade ben, nyduschad, nytränad, nybäddad säng och nystädat rum. Livet leker helt enkelt godnatt <3



tihi snyggis, älskar du <3

kyss/s

Kommentarer
Postat av: cha

cha

2011-04-04 @ 07:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback