' diamanttårar

2011-04-28 @ 19:16:59
tjah sitter å lyssnar på musik å bara tar det lugnt, håller typ på att somna haha. Ska snart ta en dusch å sen typ göra so :(

I måndags var jag med 'the old hanggang', först var vi på furutaket, jag, emma, petter å david, det var helvarmt :D Sen kom massa folk å vi såg 'Mirrors 2', fan vad jag var rädd.. Sen var det dumman människor i skype med cam som sa : akta så ingen står bakom dig, osv. Kunde inte sova sen :(

I tisdags var det skola, inte så chill, på kvällen var jag med massa folk å såg 'The nun' sen gick vi ut till furu å chilla, där drog även david å jocke en striptease på taket haha ;);) Var ändå nis som fan :)

I går så var det då skola, sen for jag hem å typ duscha å käka åde sen drog jag till gammelstad å chilla åde, väldigt nis :D Kom hem vid 10, då såg jag real-barca hihi, barca tog hem segern med 0-2 (de var bortalag) , å kung messi gjorde 2 mål ;) Sista målet var verkligen en enmansshow, riktigt snyggt! 

Idag hade vi det jättejobbigt i skolan, först so sen engelska som vi fick sluta 40 min tidigare från, slutade alltså 20 över 11, riktigt utmattat när skolan var slut ;) Då drog jag, sanna, tove å nora till coop å chilla aslänge, sen for vi hem till tove å dunka musik haha :D Har bara suttit vid datorn hela tiden sen jag kom hem.

Aja ska gå





USCH

puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback