' but baby i don't need any of them

2011-04-25 @ 12:56:56
tjaaah sitter å 'dunkar' musik på laptopen haha.. Igår efter jag varit hos farmor och käkat massa gomat kom malin, å vi typ bah snackade åde, sen for vi hem till henne å bara chilla. Sen såg vi på 'Hundtricket' å den var typ helt bra fast sorlig :( Dock var Alexander Skarsgård så jäävla snygg där, heeelt galet :o Jag blev typ kär (a) '

Jajja, idag for jag hem från malin typ 11 eftersom snart ska jag troligtvis vara med 'the old hanggang' haha shit det var väldigt länge sen :o :( Har typ duschat å käkat, snart ska jag väl börja fixa mig. Orkar inte skriva nåmer nu skriver kanske senare. Ska då iallafall inte träna idag, troligtvis ingen träning på hela veckan eftersom jag har dragit på mig en sträckning. IGEN -.-



haha jag, ptp, sanna, calle, jocke å tomten. Miss the old times

"jag heter jocke å det här är jackass"





asså kolla bara på han *dreggel*

kyss/s

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv; Nä inte riktigt! :)

2011-04-27 @ 08:06:23
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback