' aldrig ska jag sluta älska dig

2011-04-23 @ 02:34:28
tjah sitter å skypar med fint folk hihi, dagen har varit asnis! Fick först besök från g-stad en snabbis, sen kom min älskade Malin till mig å vi typ snacka om allt, sen så gick vi å mötte upp Nora å vi drog till coop å chillade hah, sen var vi typ ute ett litet tag sen gick vi hem till mig och såg film, 'Running scared' asbra film tyckte jag :)

Sen dampa vi typ lite å mjaa, väckte malin *evil* så hon cp:a gärnet vilket var askul, sen fick nora wow-abstinens å gick hem HAHA, imorgon blir det typ bara att chilla å förhoppningsvis sova hos nora med malin å massa :D

Jaja ska inte tråka ut er nu



asbra film och Paul Walker är bara för snygg! ;)

kyss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback