' SLÄKTEN ÄR VÄRST

2010-09-04 @ 14:24:45
chacha bloggeN ;) skola igår, sen dirr tp forja till stallet å red calle, gick helt okej faktist, fast lotta säger att han blir bättre när han får mer muskler :) Hoppas jag får rida han mkt då för han är så himla fin tycker jag :) Sen for jag till hanna å red cåmmandå :oo Herregud haha, Lite död efter,, ändå så stannade jag en massa för att vila hah. Ska ju ta hand om cåmme (haha) nästan hela vecka 36. Alltså nästa vecka. Dom enda dagarna jag inte ska ha är måndag och söndag  ;) Lite död man kmr vara haha. Träningar tp hela veckan åxå ;) Jajja bah att bita ihop ;)

Idag är det släktträff haha första gången jag är på nån sån (; Sen vet jag inte vad som händer

Imrn har vi match mot sunderbyn. Ska vinna mot dom denhär gången! finns inget mer att skriva

kyss/s

 - HAHAHAHAHAHA AUGUST 2008 xd




               hunden har en cigg i munnen :o Elr ja han röker gräs hahahahahaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback