' OVERDRIVE

2010-09-24 @ 22:48:29
chacha, hehe har inte haft tid med uppdatering, träning alla dagar i veckan är helslut! Imrn blir första seriematchen med innebandyn, och på måndag är sista fotbollsmatchen mot LIRA/LSK ojojoj säger jag bara haha, men kmr tp inte få spela nå eftersom jag inte tränat nå, men hoppas ju attja får spela lite iaf.
Just nu spelas: Fanta och Rosé i mina hörlurar hahaha ;D

Dagen då, började 8.15 -.- tp vanliga liktioner, sen dom två sista kom malin och var med oss hahaha, röjj på engelskan ;) Sen gitta jag hem å chilla sen tp dirr forja till stallet å red malte :) Gick superbra ;D Sen nu har ja bara chillat å ska väl börja tänka på refrengen hahahaha (robin säger så 24/7 på so:n)

pusspuss/s







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback